Release notes februari 2024

AdSysCo start het nieuwe jaar met mooie ontwikkelingen in RegiCare, want vanaf 2 februari is onze RegiCare app voor alle klanten beschikbaar! Daarnaast zijn er diverse nieuwe functionaliteiten toegevoegd aan de webversie van RegiCare en de online portalen. Benieuwd naar de alle ontwikkelingen? Lees dan snel verder.

Onze RegiCare app is klaar voor gebruik.
Lees hieronder wat je ermee kan.

Inhoud

De lancering van de RegiCare app

Na een test periode van een maand is vanaf 2 februari de RegiCare app voor iedereen beschikbaar! De RegiCare app is geen één op één kopie van de RegiCare omgeving die iedereen al kent. Er is veel onderzoek, zorg en aandacht besteed om tot een app te komen die onderweg, op de telefoon, goed bruikbaar is.

We hebben daarvoor met verschillende organisaties gesproken, er zijn interviews gehouden en er zijn verschillende uitwerkingen getest. Er zijn nu vijf onderdelen klaar voor gebruik:

  • Signalen vastleggen
  • Contactmomenten toevoegen als nieuw kort contact
  • Contactmomenten toevoegen aan bestaande korte contacten, casussen, vrijwilligersdossiers en vragers in RegiMatch
  • De activiteitenagenda bekijken, deelnemers raadplegen, presentie en prestatie vastleggen
  • Vragenlijsten invullen voor personen of groepen in RegiCRM
  • Zoeken van personen, groepen en organisaties

Werk je op dit moment al met de mobiele RegiCare website(s) voor signalen en activiteiten en wil je deze vervangen door de RegiCare app? Neem dan even contact op met de RegiCare applicatiebeheerder.

Functionaliteiten van de RegiCare app

Vragenlijsten naar persoonsniveau

Sinds vorig jaar zijn er nieuwe gebruiksvriendelijke vragenlijsten beschikbaar bij activiteiten. Met deze nieuwe update is het ook mogelijk om vragenlijsten voor een persoon of groep direct in te vullen in RegiCRM.

Deze vragenlijsten en antwoorden zijn voor iedereen zichtbaar die toegang heeft tot RegiCRM. Omdat er nog geen afscherming in RegiCRM mogelijk is, moet er goed bij stilgestaan worden welke vragenlijsten hier gekoppeld mogen worden. Op dit moment wordt het invullen van de vragenlijst bij personen gebruikt voor de vragenlijst “75+ Huisbezoeken”. 

Bij het afnemen van vragenlijsten wil je de totale uitkomsten natuurlijk ook kunnen inzien en sorteren. De opgetelde resultaten van afgenomen vragenlijsten zijn beschikbaar en te downloaden voor RegiCare applicatiebeheerders.

Uitgebreide uitleg over het invullen van de vragenlijsten vind je in dit artikel op de kennisbank van AdSysCo.

Wil je een nieuwe vragenlijst toevoegen, neem dan even contact op met de RegiCare applicatiebeheerder of AdSysCo servicemanager.

Vragenlijsten in deze stijl vul je in via de RegiCare app of in RegiCRM of RegiAct

Een nieuw tabblad dienstverlening (voor Groepen)

In Groepen is vanaf de aankomende update al een glimp te zien van de vernieuwde vormgeving die de komende updates verder in RegiCare doorgevoerd wordt.

Er is een nieuwe overzichtspagina van Groepen waarin contactgegevens direct zichtbaar zijn.

Nieuw in de groepskaart is het tabblad dienstverlening. Dit tabblad geeft een overzicht van alle dienstverlening voor deze groep zoals signalen en casussen.

Mailen naar contactpersonen van externe organisaties

De e-mail functionaliteit in de RegiMatch werksoort Vacaturebank is volledig vernieuwd. Er is bij klanten grote behoefte om vanuit het organisatie-overzicht alle contactpersonen van deze organisaties te e-mailen. Deze functionaliteit is op onderstaande manier toegevoegd. 

De e-mailfunctionaliteit bij de vacaturebank van RegiMatch is uitgebreid

Suggesties bij personen toevoegen uitgebreid

De functionaliteit om dubbele invoer van persoonsgegeven te voorkomen is verder uitgebreid. Waar dit voorheen alleen beschikbaar was in RegiCRM komt dit scherm nu in alle RegiCare modules naar voren bij het toevoegen van een nieuw persoon.

Dit scherm is voortaan in alles modules beschikbaar

Verbeteringen in het zoekfilter bij casussen

In het Zoekfilter in RegiMaDi worden er twee aanpassingen doorgevoerd die iedereen zullen opvallen. De eerste aanpassing is direct zichtbaar en zit in het filteren per locatie. Er kunnen straks meerdere locaties tegelijk geselecteerd worden om op te filteren, zie hiervoor het onderstaande filmpje.

Er kan nu op meerdere locaties tegelijk gefilterd worden in RegiMadi

De tweede aanpassing zit onder de optie Meer filters. Er zijn aanpassingen gemaakt om beter te kunnen filteren op casussen waar consulenten als inactief in het kader staan. Er is nu een aparte optie waarmee oud-collega’s in de filteropties getoond worden, dit kan helpen bij het omzetten van casussen van oud-collega’s.

De onderste twee opties zijn gewijzigd/nieuw

De online betaalmogelijkheden instellen

Sinds vorig jaar is er de optie om met IDEAL te betalen bij het inschrijven op activiteiten op het klantportaal. Met deze update kun je ook per activiteit aangeven uit welke betaalwijze er gekozen mag worden bij het inschrijven op activiteiten.

Inschrijvingen voor een activiteit - mogelijkheid tot meerdere inschrijvingen

De Deelmee widget is vernieuwd

Deelmee! is de online samenwerkings- en kenniscommunity voor professionals en vrijwilligers in wonen, zorg en welzijn. We hebben inhoudelijke en visuele aanpassingen gedaan aan de Deelmee! widget. Deze widget kan op de RegiPortal geactiveerd worden. De Deelmee! widget toont vanaf nu maximaal drie artikelen waarbij de persoonlijke artikelen voorrang krijgen.

Mocht je vragen hebben over bovenstaande release notes, dan staan onze servicemanagers en helpdesk voor je klaar. Daarnaast kan je de kennisbank raadplegen voor extra informatie.  

Benieuwd naar toekomstige ontwikkelingen? Houd de website van AdSysCo in de gaten en volg onze LinkedIn.